Skladišni prostor od 11.500 m2 koji je dat u zakup kompaniji MILŠPED
Category
izgrađeni objekti
Klijent
I.P.B.
Project: Šimanovci – Faza 1
Title:
Description:
Šimanovci – Faza 1
Skladišni prostor od 11.500 m2 koji je dat u zakup kompaniji MILŠPED
Category
izgrađeni objekti
Klijent
I.P.B.
O projektu
Kompanija I.P.B. je u martu 2014. godine započela sa izgradnjom svog prvog skladišnog objekta u industrijskoj zoni 5.1 u Šimanovcima. Površina objekta je 11.500 m2 na parceli površine 4.74 ha. Projekat je rađen po svim svetskim standardima, uključujući standarde FM global sprinkler sistema. Izgradnja objekta je trajala 15 meseci, a 01. aprila je objekat predat na korišćenje, u trajanju od 10 godina, kompaniji MILŠPED koja važi za jednu od najpoznatijih špediterskih kompanija iz regiona. Do samog logističkog centra izrađena je kompletna logistika, i to saobraćajnica u dužini od 5KM za teški saobraćaj, doveden je optički kabl i obezbeđeno neprekidno napajanje električnom energijom snage 8MW. Odličan geostrateški položaj omogućuje kvalitetan i brz razvoj industrijske zone 5.1 u Šimanovcima.
LOGISTIČKI CENTRI
Logistički centri se formiraju sa ciljem da se pruži kompletna logistička usluga, uvedu savremene logističke tehnologije, povećanje ekonomičnosti i efikasnosti transporta, koncentracija robnog rada i logističkih aktivnosti, smanjenje vezanog kapitala, kreiranje uslova za efikasan razvoj itd. Zajedničke osobine za skoro sve logističke centre su: prihvat i otprema robnih i transportnih tokova, pretovar transportnih sredstava, skladištenje i čuvanje robe, formiranje tovarnih jedinica, formiranje jedinica otpreme, izrada prateće dokumenatacije, niz pratećih usluga za transportna sredstva, robu i personal.
LOGISTIČKI PARKLogistički park može se definisati kao prostor koji naseljavaju različiti korisnici i davaoci usluge iz oblasti logistike, transporta i ostalih, dopunskih i pratećih sistema i usluga. U jednom logističkom parku može se naći više distributivnih centara i različitih terminala, skladišta (veletrgovine, trgovine na malo ili uvoznika), trgovačkih centara, različitih value added logističkih (VAL) aktivnosti itd. Lociranje fiksnih objekata u lancu snabdevanja, koje važi i za logističke centre, predstavlja važne elemente u prihvatanju odluka koje utiču na celokupnu mrežu. Transportna infrastruktura je jedan od najvažnijih elemenata infrastukturnog dela logistike. Logistički centri moraju da imaju pristup dobro razvijenoj saobraćajnoj infrastrukturi (pristup putevima/autoputevima, železnicama, itd.). Dostupnost logističkog centra drugim logističkim centrima i njihova povezanost sa transportnom ili saobraćajnom mrežom, od suštinskog je značaja za uspešnost centra. To znači da je saobraćajna infrastruktura jedan od najvažnijih elemenata koje treba uračunati u proces određivanja lokacije logističkog centra.